Otázky & Odpovědi – Vaginoplastika

Co je vaginoplastika?

Vaginoplastika je chirurgické zúžení pochvy. To je děláno tím, že se odstraní nadbytečná poševní sliznice a utáhnou se okolní měkké tkáně a svaly. Během porodu dítěte se pochva , okolní tkáně a svaly roztáhnou. Po porodu se pochva nedokáže vrátit do svého původního stavu jako před těhotenství m. Obecně platí, že čím více vaginálních porodů, tím horší je stav . Mnoho žen si stěžuje na sníženou citlivost a sexuální uspokojení při pohlavním styku. Běžně to je vzhledem k nedostatku tření. Také jsme měli mnoho pacientek  které se cítíli volné, i když děti nikdy neměli

Proč mám chtít vaginoplastiku?

Většina žen, které si přejí vaginoplastiku si stěžují na pocit „volné pochvy“. Berou na vědomí, sníženíe tření při pohlavním styku, což vede k nižšímu sexuálnímu uspokojení a dalším potížím. Vaginoplastikou se zvýší tření při pohlavním styku. Po operaci cítit rozdíl, a tak bude váš partnerspokojen

Jaké jsou rizika?

Nejčastější rizika operace mohou zahrnovat krvácení, infekce a zjizvení, nicméně  jsou velmi neobvyklé. Krvácení je stavěno v době operace a antibiotika jsou podaný taky  při operaci, aby se zabránilo infekci. S naší chirurgické techniky je jizvení velmi vzácné.

Kolik pooperačních návštěv musím absolvovat ?

Pro pacienty z Prahy doporučujeme návštěvy po dvou, čtyrech a šesti týdnech a pro pacienty mimopražské doporučujeme návštěvu po měsíci.

Kdy se mohu vrátit do práce?

Za 4-7 dni. PN je možná na vyžádaní.

Kdy můžu cvičit po vaginoplastice?

Za 4-6 týdnu.

Kdy můžu mít první pohlavní styk po labioplastice?

Za 6 týdnu.

Kde se provádí?

Provádí se na sterilním, plně vybaveném operačním sále v soukromé klinice Gyncentrum, Praha.

Kolik stoji první konzultace?

Úvodní konzultace je zdarma.

Je možné omlazení na pojišťovnu?

Není, jedná se o estetický druh výkonu.

Je možná operace na splátky?

Ano, je to možné.

Jaký je můj další krok, pokud mám zájem o omlazení?

Prosím neváhejte napsat anebo přímo si domluvit konzultaci na email  plastickagynekologie@seznam.cz

Jak dlouho mám plánovat operaci?

Je možná hned na druhý den po konzultaci, nebo v daném týdnu konzultace či v průběhu měsíce.

Je možnost pobytu na klinice před a po operaci?

Ano, je možná hospitalizace na den, dva nebo tři.

Nenašli jste co ste hledali? Nevadí, MUDr. Zoja Čurilová Roháčová je tu pro vás na: plastickagynekologie@seznam.cz nebo přejděte do sekce Kontakt.