Využití laseru v plastické gynekologii

Laser je nechirurgická možnost omlazení intimních partií. Má příznivý účinek na vaginální sliznici, stimuluje tvorbu kolagenu, zlepšuje funkčnost ošetřované oblasti a obnovuje správný tok krve. Je to relativně bezbolestný výkon a proto může být prováděn i bez celkové anestezie.

Použití laseru představuje jednu z nejvíce pokročilých vaginálních technik foto omlazení. Značné prohřátí vrstev poševní stěny stimuluje nervová zakončení a tím může dlouhodobě zlepšit libido a sexuální uspokojení. Navíc zmírňuje některé příznaky spojené s vaginální atrofií: nedostatečná lubrikace vagíny, svědění zevních rodidel a dokonce i bolesti při pohlavním styku.

Výhody využití laseru v plastické gynekologii:

• bezbolestná metoda vaginální rejuvenace bez dlouhé rekonvalescence (zúžení vaginy, zvýšení elasticity tkání)
  • zlepšení sexuálního prožitku obou partnerů
  • léčba stresové inkontinence
  • protizánětlivé působení a léčba chronických zánětů
  • léčba nedostatečné vaginální sekrece, svědění, dyspareunie (nejčastěji po menopause)
  • omlazení a zesvětlení labií a okolní tkáně
  • korekce poporodních perineálních jizev či jizev po odstranění kondylomat škrabkou
  • léčba následků poruchy tvorby estrogenu (např. po hysterektomii, menopause)

Více informací a odpovědi na vaše otázky najdete ZDE

Nebo kontaktujte MUDr. Zoja Čurilová Roháčová na: plastickagynekologie@seznam.cz